17 august 2013

Cabaretul cuvintelor


     Mi-au displacut mereu semnificatiile unor cuvinte. Mi-e frica de cuvantul niciodata. Niciodata nu am stiut la ce se refera acest niciodata, nu am putut sa vad inlauntrul lui, in miezul literei "o". Nu are limite, nu vad cat de departe poate duce. Dar ma sperie...

     "Nu vreau sa te mai vad niciodata!" sau  "Nu voi invata niciodata acest lucru!" sau  "Nu mi-ai aratat niciodata ca tii la mine!"

     Cel mai mult am fost ingrozita cand am stiut ca "Nu ne vom mai vedea niciodata!"

     Dar, niciodata sa nu spui niciodata!

     Pentru ca..."Niciodata nu te voi uita!" si "Niciodata n-am sa-ti uit sarutul!"

     Nu imi place intotdeauna niciodata, dar imi place cuvantul sarut. Sarutul e cel mai personal, poate crea o legatura intre doi oameni pe care actul sexual nu o poate echivala. Julia Roberts din Pretty Woman nu saruta pe gura din acelasi considerent. Sarutul e personal!

     Ador cuvantul magic. Magic e misterios, senzual, simplu si rafinat in acelasi timp. Nu stii la ce sa te astepti, dar stii ca e de bine.

     "O noapte magica"      "Un sentiment magic"

     Pana la urma, cuvintele au exact semnificatia pe care noi le-o atribuim, la fel cum doi oameni se pot uita la aceeasi opera de arta, vazand lucruri diferite.

     Cuvintele sunt Magice!

Niciun comentariu: